sâmbătă, 27 iunie 2009

un blog...

... adica, inca unul in peisajul si-asa incarcat al blogosferei romanesti.
De ce CARResCo? Pentru ca aceasta sunt eu: Carmen - Research and Communication. Asta fac in fiecare zi. Si imi place. Nici macar nu stiu daca voi avea timp sa scriu aici prea des. Si totusi, scriu mereu, tot timpul. Cursuri universitare, planuri de lectii (mai nou!), carti, articole, lucrari pentru conferinte... Unde sa mai strecor si un blog?
La unul dintre cursurile mele de comunicare, le vorbeam studentilor despre transferul de personalitate ce se produce intr-un astfel de mediu virtual. Despre vechiul jurnal (secret) devenit pagina deschisa privirilor oricui.
Si, de fapt, ce fel de blog imi doresc? Unul despre mine sau unul despre ceilalti si celelalte lucruri? Imi vin in minte vorbele lui Heliade Radulescu... parca... "scrieti, baieti, scrieti orice, numai scrieti!" Mai exista si dictonul modern al intelectualului contemporan - publish or perish! - o avertizare conform careia te definesti prin cuvintele tale scrise - desigur, daca ele au un sens.
Sa deschizi un blog ca sa ai un sens? Sau sa-ti descoperi secrete orgolii gata sa patrunda la suprafata, din adancul fiintei tale, in cautarea celor 15 minute de celebritate de care vorbea Andy Warhol?
Orice ar fi, gata! Ce e facut nu se mai poate desface. Unde am mai auzit asta?
Drag blog, bine ai venit in viata mea. Sa ne bucuram impreuna. Noi si... cine mai stie cine. Ganduri mai vechi, ganduri mai noi, ganduri care nici nu au aparut inca. Le transformam in vorbe si gata. Un nou post. O picatura de eternitate. Adica, aici - Eu.

Un comentariu:

  1. Simplu, sincer si genial. Astfel de ganduri nu ar trebui sa treaca printr-un singur filtru, e pacat daca nu le impartasim. Cum imi spunea domnisoara Parcata - e arta despicarii firului in patru. Traiasca weBLOGging-ul! Va pup.

    RăspundețiȘtergere