luni, 9 noiembrie 2009

Sunt ANTI-BASESCU: ma dati afara din tara mea?

Aproape ca facusem o promisiune sa nu scriu despre politica... si totusi...
Aseara si astazi am vazut la televizor secvente din mitingul "cu sila" de la Craiova, cu tot cu obraznicia unui primar mafiot (Solomon, de la Craiova) impotriva lui Mircea Dinescu. "MD, spunea el, daca mai vrea sa stea in Oltenia, trebuie sa isi schimbe atitudinea fata de Traian Basescu..."
Cum?!?
Au ajuns iar militienii sa decida ce trebuie sa facem noi?
Chiar nu sunt o simpatizanta a lui Dinescu. Mi se pare prea teribilist si cam obosit de viata si de deciziile nepotrivite luate in viata, dar nu pot sa ii neg statutul de poet. De intelectual. Cu sute de mii de ore de cultura in plus fata de oricare dintre lacheii lui Basescu.
Maine poate ca am sa vad un Auschwitz si in Romania. De data asta, pentru romani. Cu Solomon pe post de Gauleiter. Impartind pumni in stanga si in dreapta: n-ai votat cum ti-am zis eu, ma? mai faci? te omor cu mana mea!
O tara de lichele. Liiceanu avea dreptate - doar ca, intre timp, s-a aliniat si el printre cei despre care vorbea cu dispret.
Nu vreau sa emigrez. Puteam sa o fac de multe ori, dar nici nu mi-a trecut prin cap sa renunt la tara mea. La oamenii despre care credeam ca sunt blanzi si curati la suflet.
SUNT ANTI-BASESCU: ma dati afara din tara mea, lichelelor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu