joi, 10 aprilie 2014

SONG, Televiziune, emotii

Pe 1 martie 2014 TVR2 a avut curajul să invite vechii membrii ai Grupului SONG pentru o emisiune de două ore. O întâlnire de suflet, cu cântece în direct, discuţii, surprize (legătura telefonică în direct cu Vasile Şirli, celebrul compozitor al la fel de celebrului film "Astfel" care ne-a adus un mare premiu la un festival internaţional de televiziune), poezie cu Tania Filip şi Roxana Guttman (Ionescu), folk cu Ducu Bertzi ...

A fost frumos. Cu emoţii mari. Tensiunea mea a explodat de-a binelea şi aproape că am leşinat în studio. Dar pana la urma am rezistat. Era prea frumos ca să stric tocmai eu totul...




Şi apoi, petrecere... ca în vremurile bune. Un restaurant în care noi am ocupat toate locurile, am cântat, am povestit, ne+am simţit din nou foarte tineri...

Şi, în plus, promisiuni despre un nou început al Grupului. Nu ştiu dacă mai vreau alte spectacole. Emoţia a fost mult prea mare şi nu aş vrea să simt din nou starea de atunci. A fost poate semnalul că vremea nu stă în loc şi că sănătatea trebuie protejată înainte de orice altceva.

Deocamdată facem repetiţii. Se vorbeşte de un spectacol în Aula de la Drept. Despre o asociaţie şi de protejarea numelui la OSIM. Fapte mari. Cine ştie? Poate se vor împlini toate. Şi eu voi sta cuminte în sală, ca orice spectator dedicat muzicii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu